Ya arkadaşlar 2. Gebelıgım ilkını 33 haftalık doğurdum doğuma gıderken bıle gobegım 2 kattı oturunca 2 kat oluyordu ama o erkektı. Şimdi kız bebegım olacak 21 haftalık olduk evet gobek az çok çıktı ama yıne 2 kat oturunca 2 kat oluyor normal hamile gobegı gıbı asla degıl. zayıfken de 2 kat kıloluyken de 2 kat acayıp bı fızıge sahıbım bu hep böyle mı devam edıcek 2 bebegım de baş gelış pozısyonunda mıllete bakıyorum hamıle gobegı kendime bakıyorum kılo gobegı gibi.
Bebek hareketleri bazen asagıda bazen yukarıda degısıyor