Sabah 10bucukta uyandim kan sulanriciyla gune basladik bir bardak su))hayat mottom))
Kavhalti esim bu gun erken uyandi ona kahvalti hazirladim eltimler gelecek diye diyer odalarin temizligin yapmadim cocuklar dagitiyor diye
Mutfagimi mis gibi yaptim
Dolaplari temizledim camasirlari yikadim odami dip bucak temizledim dusumu aldim namazimi kildim
Aciktim gozleme yapmistik dunden yedim karpuz yedim
Uyudum)))bu aralar uykucugum
Aksam da cay ictim odama gectim esim calisiyor gec gelir namazimi kilip formda takilmak istedim
Ya siz?