yelda_b1 benimde keseyi gördü yolk kesesini gördü ama bebeği göremedi geç döllenme olabilir dedi kesen sağlıklı dedi bana doktor çarşamba günü 9 haftalık olucaz kontrole gideceğim inşallah mutlu haberi alırız bana da doktorum kanaman olmadığı sürece ağrıdan korkma demişti