Sevoo34 Kızlar selam, doğum için yarın tahlil vermem gerekiyor aç mı vermek lazım yoksa tok mu doktora sormayı unuttum
skr0306 Sevoo34 bende bir gün öncesinden yatış yapmışlardı bütün tahlillerimi sabah aç karna almışlardı
Sevoo34 Hosgeldiannelik doğum için canım ona göre gün vericek bu hafta büyük ihtimalle aç vermek gerekiyor
Hosgeldiannelik Sevoo34 doğum için evet aç olmak gerekiyor 12 saat açlık istiyorlar onun için. O kısmı yanlış anlamışım