Prensinannesi Bende corumluyum 😊ama suan duzcede yasiyorum is nedeniyle 38 haftalik olduk bakalim oglum ne zmn gelmk isterse😄sen kac haftaliksin?
HlyaZeytnl @[silindi] devlete gidiyorum tanıdık doktorumuz cihan hoca 👌🏻🤰🏻😊 çok ilgileniyo çok memnunum sen ?
YcelMlayimYldrm [bilinmeyen] ben geçen hafta ilk defa gittim ama sonuna kadar ona gitmeye devam edecem gerçekten iyi bir doktor tavsiyeler üzerine gittim zaten.
SevgiEvlceSuba 32+3 olduk bizde Baharımla, hocamız da Sinan Bey. Gerçekten tavsiye edilebilecek, her konuşması ile içini rahatlatan bir hekim sağolsun. Hepimiz kucaklarimiza sağlıkla huzurla alalım bebislerimizi inşallah 😇🙇💜
YcelMlayimYldrm [bilinmeyen] ayrıntılı ultrasona girdn mı sen. Ben Sinan bey e sordum gerek yok dedi ben bir anormallik farkedersem yonlendiriyorum bnce Grek yok dedi ama bilemedim.
Ayse19 Merhaba hanımlar bende çorumluyum forma yeni üye oldum 21 yaşında 8 aylık evliyim size bişey sormak istiyorum normalde adet günüm 21.03.2018 di ben 19.03.2018 de pembe ve kahverengi lekelenme gördüm ve hala devam ediyor sizce adet mi yoksa hamilelik belirtisi olabilirmi lütfen bana yardımcı olun göğüslerim falan da şişti 🙈😔