Aslnurarslan ben ilk hamileliğimde hep özele gittim sonra 38 haftalıkken memlekette gittim özelde doğum yaptım yine çünkü Bizim memlekette devlet hastanesi çok kötü, ben normalde Muğla’da yaşıyorum ikinci gebeliğim devlet hastanesini deniyim dedim çok güzel bir hastaneymiş gerçekten çok memnun kaldım özel hastaneden farkı yok, ikili test ,detaylı ultrason herşeyi devlette yaptım ama bu hastanede yenidoğan yoğun bakım yok o yüzden korkuyorum yine memlekete gidip özelde yapcam galiba 🤷♀️