Civcivlerinannesi Busra-0760 herkes oluyor. İki gebelik geçirip arası çok kısaysa onlara tekrar vurmuyorlar
tugce_snygt42 Busra-0760 2 doz oldum zaten daha önce de çalıştığım için olmuştum sadece 2 3 gün kolunu fazla hareket ettiremiyorsun bide üstüne yatamiyorsun sonra geçiyor zaten
Busra-0760 Civcivlerinannesi bazıları zararlı olduğunu söylüyor kafam karıştı o yüzden sormak istedim
Kubosh Bende salı günü olacağım tetanoz aşısı olmayan gebelerin bebeklerinin nasil hasta oldugu bi arastir istersen zarari yok bebegi koruyor anneyide bnce mutlaka olmasi gereken asılardan biri
Selcantvsn Bence önemli bisy doğum yaparken o kadar kesilme oluyo nolur nolmaz . Ben ilk dozu oldum baya kötü oldum bı gün ama 2 de Olcam
Leylaaa_46 Busra-0760 ilk hamileliğimde oldum . 3 yıl oldu. Bunda olmayacağım 1 doz olmam gerekmiş olmak istemiyorum. Bebeğimin suyunda azalma vardı zor toparladım bir etki etmesini istemiyorum
Zuhal_Y Saglik ocagindaki tetanoz dokunmustu asiri derecede bas agrisi yapmisti. Ada cel diye bir aşi varmiş vuranlar yan etkisi yok yazmislar dr sorucam tek doz vuruluyor eczaneden alip saglik ocavgnda vurduraboiiyormusuz Busra-0760
Gg5348 Busra-0760 benim doktorum 34 haftalıkken tetanoz ve boğmacanın beraber olduğu tek doz bir aşı vurdu
Evin_450 Busra-0760 İlk dozunu aldım bayağı kolum ağrıdı bide halsizlik yorgunluk vardı 2.dozu yapmadım o daha ağırmış doktor sorun olmaz dedi
Guzelanne56 Busra-0760 normal tetanoz degılde 3 lu aşı olacağım ona da 6 hafta var ama olacağım ılk gebelgıımde 2 doz oldum. Doktorum muhakkak olacaksın dıyor
Okaliptus09 Busra-0760 bana doktorum tek doz önermişti ama sağlık ocağına gidemedim gününü geçirdim sonra doktoruma sordum ameliyatın hastanede steril ortamda olacağı için sıkıntı yok dedi
Crocus20 Busra-0760 bende 4 gün önce oldum bacağıma demir gitti ve ne olur ne olmaz diye direk yaptırdım bence hastalık daha beter aşıdan
Busra-0760 Hepinize teşekkürler kızlar 1 saat önce ilk dozu vuruldum dediğiniz gibi şuan biraz ağrı var ½ güne geçer dediler 🫶🌸🌸