Fatoss3- mümkün değil 13 gün kala idrar testinde belirmesi, muhtemelen kuruma çizgisi denen şeydir.
Çünkü döngüyü 28 gün olarak ele alırsak, bir hafta sürdü diyelim ortalama regliniz.
Kalıyor 21 gün.
Ee 13 gün var diyorsunuz.
Yani 8 gündür regliniz bitmiş oluyor. Hadi olsun 10 gün, yine de 10 günde idrar düşmesi ve testte görmeniz mümkün değil.