Kze bu ay nedense çok hamile olabilirim gibi bir his geldi, çok arkadaşımın hamilelik haberini aldım hepsi de bana dua etti , sürekli Meryem suresi okudum rüyamda gördüm vs, ondan hayal kırıklığım daha fazla oldu sanırım, silik çizgiyi de ben mi görmek istedim bilmiyorum daha önce de kötü bir deneyim olunca çokta korku oluyor ama rabbim büyük, teşekkür ederim 🙏🏻