mujgan_33 35 haftaya girdim ama bebeğimin 1 haftadır hareketleri çok az(normalde de çok hareketli bı bebek degil)ilk gebeliğim bilmiyorum o yüzden sizce normal mi
Betulss mujgan_33 günde toplam 10 kere hareket sayıyorsanız bir sıkıntı yoktur. Şekerli birşeyler yiyip solunuza uzandığınızda kıpırdıyor mu
Zeynep0709 34+4 olduk perşembe ve cuma günü baya hareketleri azdı dürtüyordum öyle hareketleniyordu ki bebeğim hareketli normal de 2 gündür biraz daha iyi. Kahve,çikolata yiyip sol tarafına uzan sessiz bi yerde hareketlenir bazen oluyor az da olsa varsa korkma