Yenianness Merhaba, genellikle küçük tansiyonum 82 85 arasında çıkıyor eğer stres yaparsam da 88 e kadar çıktığı ve nabzımın da yükseldiği oluyor bu durumu yaşayan var mıdır? Büyük tansiyonum hep 11 civarı
Feyzacnszoglu Yenianness küçük tansiyon gebelikte daha tehlikeli büyük tansiyona göre benim doktorum 85 ve üstü olmamalı demişti benim de gebeliğimin başlarında küçük tansiyonum yüksek gidiyodu sonra gebelikte tanaiyon hastası oldum zehirlenme yaşadım dikkatli olmak lazım canım
Yenianness Feyzacnszoglu strese bağlı yükseldiği oluyor muydu peki sizin de ben aşırı derece de kaygılı oluyorum tansiyonu aletini elime aldığımda nabzım da 114 gibi çıktığı oluyor
Htchoca Feyzacnszoglu zehirlenme yaşadığınızda küçük tansiyonunuz kaçtı acaba?Benimde alfamet kullanmama rağmen 90 düşmüyor
sacmalamakizim Yenianness Sizinde mi stresten oluyor, bende en son sağlık ocağında ölçtürdüm küçük tansiyon sınırda dedi, çünkü bende aşırı stres heyecan yapıyorum, bir de kalbimde taşikardi var.
Feyzacnszoglu Yenianness aynı benimde öyle streste fırlıyodu bebeğim doğdu 4 aylık oldu tamsiyonum hala stres üzüntüde fırlıyor
Yenianness sacmalamakizim benim bundan 4 gün önce gayet tansiyonum normaldi ta ki bir hikaye okuyup etkilendiğimden beri nabzımı ve tansiyonumu düşüremez oldum ve gün için de 10 kez ölçtüğüm oluyor 88 in üzerine pek çıkmadım ama biraz sakinleyince 77 ye kadar düştüğü de oluyor ne yapmam lazım hiç bilmiyorum
Zuhal_Y Karbonhidrati azaltin hatta tamamen bir sure yemeyin ekmek hic yemiyor gibiyim arada csnim cekerse tansiyonum dengelendi dilerseniz deneyin bir sure takip edin kafein ve tuzada dikkat edin
Feyzacnszoglu Htchoca benim 22. Haftadan sonra büyük tansiyonum da tamamen yükselmeye başladı 33. Haftada zehirlenme başladı o zamana kadar alfemed kullandım 33+6 da da doğumum oldu. Zehirlenmede de 90 ın üstüydü genelde
Feyzacnszoglu Htchoca benim tansiyonum dediğim gibi 22. Haftadan beri vardı zehirlenmeyi de her hafta idrar ve kan vererek sürekli takip ettik doğum haftamda idrarımda proteğin gözüktü o şekilde anlaşıldı ve aşırı derecede şiştim elim yüzüm vücudum normalin üstünde ödem topladı