oznurla gaviscon şurubun bebeğe bir zararı olmadığını söylemişti doktor o yüzden 2 3 defa şurup içtim o biraz rahatlattı. Geceleri yatarken ayaklarıma çorap, içime atlet giydim ne kadar terlesem de… çünkü sıcak diye bence farketmiyoruz ve biraz üşütüyor olabiliriz. Ve hep ılık su, ılık çay, ıhlamur vs gibi şeyler içerek rahatlattım kendimi. 3 gün sürdü maalesef ağrılarım ama 3. Günün sonunda geçmişti çok şükür. Çok geçmiş olsun size de.