Merhaba arkadaşlar uzun samandır giremedim yaklaşık 10 aydır evliyiz ve korunmasanıza rağmen gebelik olmadı birkaç kes doktora gittim ama bi sonuç aşamadım 2 gün önce bir tüp bebek merkezine başvurdum hsg ve bazı kan testlerini yeniden istedi genel sperm sorunu olmadığını iletti tüp bebekten önde mikroçipli aşıma a önerdi aranızda yaptırıp güzel sonuç alan var mı acaba Meral ediyorum şuan antibiyotikler verdi kullanıyoruz regl dönemindeyim henüz olmadı olup bitince hsg çekilip doktora ileticem ve duruma göre birdahaki adetle sanırım iğneler başlayıp aşılama yapılacak varmı dikkat etmek gereken bişey çok umutluyum ama Bilmiylrum 🥹