Anneler merhaba ellerimde ya egzama yada güneş alerjisi çıktı bir sürü yani bu bende her yaz oluyo tam neyden kaynaklandığını bende bilmiyorum kaşıntıdan duramıyorum ellerimde böyle küçük küçük su toplar gibi şeyler çıkıyo evde doğal yolla nasıl geçirebilirim bilgisi olan varmı kontrole gitmemede 2_3 gün var daha kimse de ilaç yazmak istemiyo bilgisi olan