Secilcaglar Merhaba bir şey sormak istiyorum 14 haftalık hamileyim ama kahverengi akinti geliyor doktorumu aradım normal dedi ama ben endişeleniyorum cuma günü randevumuz var çok merak ediyorum benim gibi olan var mi acaba
Aysesare Secilcaglar doktor nasıl normal dedi , Başka bir doktora gidin isterseniz. Ultrason da kanama alanı var mı yok mu bakmadan nasıl normal diyebilir ?
Aysesare msrrf tabikii öyle nasıl doktorlar var. Kahverengi leke görünce direk doktora gitmiştim. Doktorum böyle durumlar da kesin gelmen gerekiyor demişti
Minnosunannesii Bende de 12. Haftada olmuştu doktora gittim ultrasonla baktı bit sorun yok dedi tekrar gelince baska bir doktora gittim o da sorun yok dedi nöbet değisimi oldu yerine gelen doktor muayene etmeden progestan fitil verdi muayene etmeden verdiği için içim rahat değildi baska bir doktora daha gittim lekelenme normal dedi ilac kullanmana gerek yok dedi sonradan cok kücük miktarlarda 1-2 kez daha geldi. Cuma günü tekrar kontrole gideceğim. Bebeğimde bir sorun yok ama içim tam anlamıyla rahat değil. Sizde endişelenmeyin ama yinede doktora görünün derim gerekirse acile gidin
Secilcaglar Cuma günü gidicem zaten benim 20 gün önce falan baya bir kanamam olmuştu bende hamileligimin başından b3ri progestan kullanıyorum kanamam 3 gün de kesildi doktor kahverengi gelebile endileselenme birikinti akar dedi kırmızı ve pembe geldimi sorun oluyor demisti
pinares Benimde 10-11. Haftada olmuştu kahverengi akıntım ardından biraz kanamam oldu dokyorıma sordum direk çağırdı kese düzensizliği var dedi iğne ve ilaç kullandım 15 gün geçti çok şükür