38 haftalığız kızlar. Dün kontrole gittim nst ye girdim . Sancı vs yoktu. Ama dün akşamdan beri çok değişik ağrım var kasıklarım sızlıyor. Böyle yanıyor gibi kasıklarım. Aralıklarla karnım ağrıyor. Çok afedersiniz gazım varmış tuvaletim varmış gibi . Perşembe gününe doktor sezeryen için gün verdi ama bu ağrı beni çok korkutuyor . Devlete acilden gitsem nst bağlarlar mi ? Doktorum özel de ama 1 saat uzaklıkta