-Smile- Haftadayım 2-3 damla kadar kan bulaştı peçeteye, yarın hastane randevum var diye acile gitmedim bebeğim hareketleri normal devam ediyor tekrar kanama yada lekelenme olamdı endişelenmeli miyim yaşayan var mı?