Hamur1 Bugün karnımda şişlik var ve karnımda ve çevresinde agrı var çok kötü eklem agrısı gibi bir agrı giriyor hem karnıma hem üst tarafına ve çevresine daha adetime de 2 hafta var sizce neden olur böyle bişey gece bişey yoktu sabah bir anda başladı