deletedmom947 Alyaveannesi benim nasipse 1 Şubat son günüm ama normal doğum olunca belli olmuyor tabi. 2 hafta kaldı artık çok zorlanıyorum fiziksel olarak, doğurmak istiyorum hayırlısıyla🥰
Kubracls Alyaveannesi son tarih 9 şubat ama normal doğum olacağı için ne zaman belli olmaz fiziksel olarak çok yorgunum son ay en zoeuymuş gerçekten hamileliğim de bu son ay kadar hiç zorlanmadım sağlıkla gelsin paşam son 24 💙
Cigdem36 deletedmom947 benim de normal doğum olursa 14 şubat ama sezeryan olduğuniçin 2 şubatta alacağım dedi doktor sağlıklıca gelirler inşallah. Bu arada kaç haftalıksın kilosu nasıl
AyseElvan Sinem1051 benimde son tarih 19 şubat nasipse normal doğum 🤰🏻 ama 19 Şubat 9 Şubat olmazsa tabi 😅
Seten Sinem1051 bende sezeryan istiyorum normal Doğumdan korkuyorum günü nezaman aldınız ben bugün 34 e girdim her hafta çağırdı haftaya gün alsam mu diyorum erken mi bilemedim
Halvaci 071015 aynen gece bazen çabuk dalıyorum ama sabah 6 buçuktan sonra uyku yok bu sefer öğleden sonra uyku basıyor ama uyumak istemiyorum gece uyuyamam diye ne yapacagimi şaşırdım
Cigdem36 Dizdar normal mi sezeryan mi, benim de 14 ama doktor 2 sinde alacam dedi bi cok mu erken alıyor bi sıkıntı olmaz inşallah
Zeynepmeyra Alyaveannesi son 39 günümüz kaldı meleğimle. Böbrek ağrısını saymazsak idare ediyoruz ☺ sağlıcakla hayirlisiyla vakitlice gelsin yavrular ❤
Halvaci Alyaveannesi şuan 5 hafta kaldı karnım geriliyor çoğu zaman nefes alamıyorum resmen yarın doktor randevum var özelden devlete geçtim bakalım nasıl geçecek inşallah bir sıkıntı çıkmaz ikili ve detaylı ultrasyonda hiç bir sıkıntı olmadi
Alyaveannesi Halvaci neden ozelden devlete gectin canim bende aslinda sezeryan olacam onun icin devlette mi olsam diye dusunuyorum
1aitaj Halvaci 1aitaj sadece yazım hatası yapmışımdır türk olmadıöım için anlatmakta zorlanmış ola bilirim. Ben sadece sütüm gelirse nasıl keserim ve ya bebeğe cok mu zaralı olur bu onu öğrenmek istedm nerelere geldi ya