Herkese merhabalar güzel hanımlar. Ben 14 haftalık, ablamsa 29 haftalık olmak üzere gebeyiz💜 3 sene kadar önce ablam tüp mide ameliyatı oldu ve şu an ilk gebeliği, haliyle kafasında sorular var. Doktoruyla birlikte doğum şekline karar vermeye çalışıyorlar, ablam normal doğum istiyor ama bir yandan da daha önceki ameliyatı sebebiyle bir sıkıntı çıkarsa diye korkuyor. Üstüne bir de doktoru da kesin konuşmayınca daha da gerildi. İkimiz de hamiş olduğumuz için sık sık fikir alışverişinde bulunuyoruz ve açıkçası o her ne kadar normal istese de ne olur ne olmaz diye ben de sezaryeni öneriyorum ama bir türlü bilemedik. Daha öncesinde tüp mide ameliyatı olup normal doğum yapmış olanınız var mı aranızda? Bu şekilde normal doğum olsa sıkıntı olur mu ne dersiniz?