staRmama 14022024 ben de hesaplamama göre 70-75 arası hiç çalışmadan girmiştim üzülmedim o yuzden ama herhalde bir yer gelmez
Tgb_smh staRmama ben çevre şehircilik ve iklim değişikliği bakanlığına atanmak istıyordum.83 ve üzeri puanla atamam olabilirdi bakalım yani ne gelecek hiç bilmiyorum.
staRmama tughanmomms nasıl iddiali kız bu puana bir yer gelmez ki. Temelim de var okul öncesi okuyorum ama dondurdum