Iremrllh-ymz Bebişlerinize hangi isimleri düşünüyorsunuz , 24 haftalık hamileyim yaman ali düşünüyoruz ama kararsısızz ☺️
Glsndvrn Iremrllh-ymz bende aynı haftadayım ama hala isim bulamadık bende burda bi beklemede kalayım😊
bbaharayy Iremrllh-ymz biz de sadece ali düşünüyoruz. Diğer seçeneklerimiz ekin ve boraydı. Boranın anlamı sert diye çekindim, ekin de feminen dediler vazgeçtim 😀
Ahsennurr Ben Aras ve Aren isimlerini istemiştim eşimde Alparslan o çok istediği için bunda karar kıldık