Yarından itibaren 37+1 olacağım.kasiklarimda ağrı var..ama idrarın gelince dayanamaycak kadar agririken.. çişini yapınca geçiyor.. idrara da yanma vs yok.. doktorum bu hafta yokmus devlet hastanesi gidyorum..başka doktora gitmeli miyim sizdce ..normal mi doğum sancısı olsa farklı mi olurdu..ama normal hayatıma devam ediyoruz yemek bulaşık vs kendim yapıyorum sorun yok..doğum agriis olsa yapamazdim herhalde değil mi