Ben üç defa dört defa aynı sizin gibi yakalandım bende 31 haftalığım şimdi hergün bir fincan ıhlamura bal limon yarım çay kaşığı zencefil koyup içiyordum gece yatmadan da sıcak süt içiyordum ikinci gün geçiyordu çok iyi geliyordu tabi sağlık ocapında ki doktorumun Önerisiyle içtim bitki çayını sizde de herhangi bir risk yoksa yapabilirsiniz bence zararı olmaz benim doktorum günde bir bardak ıhlamur sorun olmaz demişti