Buse_yalcin Kızlar perşembe günü doktordaydım. Bir sorun tok gayet hareketliydi doktor da dedi gayet iyi. Ama şuan hafif karın ağrım oluyor 2 dakika kadar kese mi genişliyor ondan mı sizce
Slmz1 Buse_yalcin evet rahim genişlediği için oluyor bu haftalarda eğer çok aşırı ve uzun süreli bir ağrın varsa ve eşliğinde ateş kanama gibi şeyler olursa mutlaka doktora git ama anlık kasık ağrıları normal
Ayse0575 Buse_yalcin bebek artık göbek kısmına hareket etmeye başladığı ve rahmin büyüyüp genişlediği için orda ki kaslar ağrı yapıyor kanama vs yoksa korkma canım 🙏🏻 sürekli ve şiddetliye dönen ağrılar genelde tehlikeli oluyor
Buse_yalcin Slmz1 cevabınız için çok teşekkür ederim zorlayıcı bir şey yok kanama var mı diye kontrol ediyorum sadece kısa süreli iki gündür minik kasılmalarım var