Merhabalar. Öğleden beri sol kasıkta şiddetli batma ve ağrım var. Yere bastığım anda artıyor. En son ağrı belime vurunca acile gittim. Nst baktılar sancım yok. Enfeksiyon olabilir dediler enfeksiyon çıkmadı. Nöbetçi kadın doğum doktoru olmadığı için başka bir muayene olamadım. Kendi doktoruma yazdım o da dönmüyor. Ancak benim ağrım arttıkça arttı. Yürüyemiyorum bile. Başına böyle bir şey gelen var mı? Sancım yok diye kendimi panikletmiyorum ama adet olur gibi ağrım oluyor.