efgoksen Xiremmx banada 29u pik gibi geldi🤗 peki benimkine bakabilir misiniz yaa 1saat öncesi içilen çorba etkiler mi acaba koyu olmasını bilemedim
Ftmnur11 Xiremmx benim testlerimde hep 16.gun olan testin gibiydi.ama hic tam anlamiyla yumurtlama olmadi Bence pik degil.ama adet gunune kadar yap bakalim insallah yumurtlaman olur 💕
Nurbl efgoksen bu şekilde hamilelik öğrenende var öyle okuyordum bi test yapsanız mı acaba belki yumurtlama değildir
efgoksen Nurbl valla sanmıyorum kıı ya 21inde kan testi vermiştim negatifti o hıc aklıma gelmedi yumurtlama falan görmediğim için o zamanda 20sinde bitmişti adetim ama
Nurbl efgoksen 27 pik gibi gördüm ikinci kez mi yumurtluyorsunuz sandım adete yakın pik olunca gebelikte oluyor diyorlar bazen o aklıma geldi
efgoksen Nurbl adete cok var daha aslında muhtemelen 27si testler fazla idrardan falan sarardı, yada bozuktu bence🤷🏼♀️
Nurbl Gulhangundas pik olunca bu dediğimi okumuştum böyle olunca gebelik midir bişey diyemem lh hormonu dalgalanması olabilir regl dönemi
Gulhangundas Xiremmx hii anladım daha önce de yapmıştım regl zamanı bu kadar koyu çıkmamıştı hatta silikti o yüzden acaba mi dedim
Xiremmx @efgoksen çok heyecanlı bir bekleyiş değil mi🥹 rabbim isteyen herkese nasip etsin. Yumurtlama gününle lekelenmen oldu mu bende iki gün kahverengi leke geldi peçeteye
Melike3506 Xiremmx benim de oldu dediğin gibi ilk kahverengi sonra pembe renkli peçeteye sadece 2 gün sürdü