siloli_ canım benim için de aynı şeyi söylediler hiç bir sıkıntın yok dediler tek doktor demedi hatta bunu 3 4 doktor söyledi en son bı doktor rahim filmi çektir dedi burda da yoktu Kayseri System hastanesinde Gökalp hocaya gittim rahim filminde sol tüpümde iltihaplanma ve şişlik vardı ameliyatla sol tüpümü kapattı daha sonra yine olmadı eşim için test yapalım dedik yine Kayseri’ye gittik sperm düşüklüğü varmış şu an bize ilaç verdi ikinci ayımızdayız 3. Ayda gideceğiz inşallah biraz uzun oldu kusura bakma 🥰