basakc36 Kızlar 32+2 oldum. Karnımda zaman zaman ağrı ve sancı oluyor bunlar yalancı sancılar mı? Yalancı böyleyse gerçeği nasılll 😂🙄
Melisayaren basakc36 bende 33 haftalığım ağrılarım geçmiyor resmen sürekli karnım ağrıyor gittik ama sancı açıklık rahimde kısalık falan yok dedi