zilantc Suni sancı normal sancıya göre daha mı fazla veriliyor? daha mı acılı ? Hızlı dogum saglar mı?
BerivanLina zilantc kendi sancilarimi cekmedim her iki dogumumda suniyle oldu farkini pek bilemem ama dogum sureci daha hizli gelisiyor. Ben ilkini 5 saat suni sanciyla dogurmustum
Sumeyyeky zilantc 6 7 saat suni sancı çektim her ay çektiğim regl ağrıları daha şiddetliydi sanki çok bişey hissetmedim ben o yüzden
Niloyaaaaa zilantc Suni sancıyı beyin algılamadığı için doğal ağrı kesici olan endorfin hormonunu salgılamıyormuş bu yüzden de kendi sancımıza göre daha fazla ağrı hissetmemize sebep oluyormuş ama yine de bu sizin ağrı eşiğinizle de alakalı bir durum 🌺
BerivanLina zilantc cnm kacinci haftandasin. 40 i gectiysen doktorunda oneriyorsa bence dene. Cunku 40 tan sonra insan cok strese giriyor ve bebegin kaka yapma olasiligi da yuksek oluyo
gmz10 Normal sancıyı bilemeyeceğim ben de suni sancı ile doğum yaptım. 11 saatten fazla sürdü benim. İlk başlarda her şey çok güzeldi hissetmiyordym😅sonlara doğru şiddetlendi, çok kolay olduğunu söyleyemeyeceğim. Ama dayanılıyor bir şekilde.
Sibelipekf Bana sancı verdiler verdiklerinden de haberim yoktu noluyor bana dedim berbattı hatırlamak bile istemiyorum.