1cann benim ilk gebeliğim 3. Ayı doldurduktan 2 gün sonra sancılı düştü. 6 ay doktor korunmamızı istedi çünkü çok etkilenmiştik. Sonrasındada 2 sene hiç kornmadık ve maalesef tutmadı. 2 yılın sonunda yine hamile olduğumu öğrendim. 1.5 aylık düşük oldu oda. Onunda üzerinden 2 sene geçti geçen sene ocakta rahim filmi çekildi tıkanıklıklar varmış onlar açıldı ama yine olmadı. Temmuzda hamile kalmışım şimdi 26. Haftamızdayız. Çok fazla istiyordum ve her ay olmadığını görünce yıkılıyordum. Hamile kaldığım ayda hiç beklemiyordum 5 gün geçtiği halde test yapmamıştım. Yani ummadığın anda oluyor hep. Bebek istiyorum diye kendi kendini strese sokma canım