Kizlar merhaba 8+4 deyim ve yüksek ihtimalle yarin kürtaj olacagim kalp atisi gecen hafta yoktu bebegimin. Yarin son bir kez bakilacak ve ona göre kürtaja alinacagim. Kanamamin olmamasi normalmi? Düsük olma durumunda ve bebek anne karninda öldüyse kanama olmazmi ?