birmeleginannesi_ tabi canım küvez sürecini yaşayan anlar ancak, iki evladımda yaşadım bırakıp gelmek, kaygı özlem karmakarışık duygularda boğuluyorsun resmen. Ama geçti gitti o günler öyle düşün, Allahın izniyle yetiyorsun yavruna, pozitif düşün hep🥰