birmeleginannesi_ merhaba daha önce konuşmuştuk sizinle😊 ben de doğurdum miniğimi 2400 gram doğdu .. eğer sağarak veriyorsanız boy kilo endeksine göre günlük en az içmesi gereken miktarı doktorunuza hesaplatın.. benim ilk iki çocuğum emmedi sağarak doktorun hesabına göre veriyordum. Şimdi 12 günlük kızım var 1,5-2 saatte bir emziriyorum. Daha önceden sağım yaptığım için göğsümde az çok ne kadar süt var tahmin edebiliyorum, zamanla sen de çözersin miktar olayını. Bi de sütü çabuk sindirdikleri için 1-2 saatte bir beslemeye dikkat et, mama içiyorsa hazmı zor 2-3 saatte bir besle yormasın. Bol su tüketimi sütü, beslenme tarzı sütün kalitesini artırır buna dikkat edersen sorun yaşamazsın❤️