Arkadaşım yok yaa amma korku pompalıyor. Bu bedensel bir tepki. Seninki ve başkasınınki farklı olabilir. Belden uyuşmada gayet konuşarak geçiyor doğum kafan ayık. Mis gibi. Çocuğu görüyorsun ilk. Sonrasındaki saatlerde o uyuşma yok olup gidiyor. Yok günlerce geçmiyor fln bana doğru gelmiyor. Sızı ağrı olayı zaten komple sezeryan dikişinde oluyor 40gün fln. Ki ağrı geçip sızı kalıyor yara iyi oldukça. Ve sonrasında bebeği emzirmek, müdahale daha kolay olur belden uyuşmada. Azıcık metanet ve soğukkanlılık herseyi çözer🌸