Devlet hastanesi diye çok korkmuştum ama çok güzel geçti. 39+5 te sancılar bsşladı ama düzensizdi. Yavaş yavaş ilerledi. Bir buçuk santim açıklık vardı sadece. Sancılar şiddetlendikçe acile gittim. Durum aynıydı egzersize devam ettim. Nişanım geldi 40. Haftada. Doktor 41 de gel doğurtalım dedi. Gittim fitil ile başlattılar. Herşey hızlıca gelişti. Önce 5-6 sonra 8 cm açıklık oluştu. En son 4 ıkınmayla birazda doktorun bastırmasıyla doğurdum. Tam doğru ıkınamadım çünkü. Ama şükür rabbimw her şey mucize gibi geçti. Ağrıda çok çekmedim. Öyle abartılı değildi. Az bişi dikişim ve kanamam oldu mantardan dolayı. Yırtık yok. Kısacası her şey çok güzeldi.