Diloo54 Kaçıncı haftadasınızz neler hissediyorsunuz? Vee hareketleri hissediyormusunuz benn çok güzel bir şekilde hissediyorum❤️
Kze Diloo54 bende 21 olcağım yarınn çok net hissediyorum dışarıdan da belli oluyor artık sabahları ve gece yatınca çok hareketli bizm minik gündüz de ara ara kendini bellii ediyor😍🫠
Rabiamina Diloo54 21 haftadayim. 20 haftadayken bir gün tekmeleri hissettim daha tekme atmıyor. Hafif hafif hareket halinde 🥰
Lagertha46 19 olacapım ama çok çok az hissediyorum karıştorıyomuyum diyede düşünüyorum. Yere oturunca belime acaip ağrı heliyo
edasaribek Diloo54 ilk oglumda daha netti ama onda isim gucum yoktu hep yatiyordum bunda ilk cocugum yuuznden cok yogunum surekli ayaktaym belki ondandir 😊😊