nisamom_ Kızlar erken gebelik testleri silik çıkıyor ama bu en üstteki testten kaç tane yaptım çizgi çıkmadı alttakide erken gebelik testi eczaneden aldım hepsini denedim ama sonuç böyle değer az mı yada gebelik yokmu çarşamba günü kan vereceğim test yapıp 🙄
1Anneadayiiii nisamom_ daha 3 gün var canım İnşallah bebişin seninledir sımsıkı tutunmuştur sana bende 12 Eylül de kan vericem evde test yapmak istemiyorum negatif görünce çok üzülüyorum Rabbim hayırlısını versin canımm😍❤️😘
Hkgezer nisamom_ transfer olduğunu bilmiyordum canım kusura bakma hakkınıza hayırlısı olsun rabbim kimsenin kucağını boş borakmasın inşallah tutunur bebeğiniz
nisamom_ 1Anneadayiiii evet o 3 gün geçmiyor sanki canım ibşallah benimledir 🥲çok bekledim onu 5 yıldır 🥹🤧 Seninde güzel haberlerini alırız inşallah
1Anneadayiiii nisamom_ haklısın canım Rabbim emeklerinin karşılığını versin inşallah bende 4yıllık evliyim inşallah hayırlısıyla güzel haberlerimizi alırız 🤲🏻❤️
Mzzz nisamom_ insallah olumlu sonuç alırsın canım ama bence evde test yapma stres yaparsın boş yere üzülürsün yada umutlanirsin akışına bırak test gününde kan testi verirsin net bir şekilde öğrenmiş olursun🙏🙏🙏🙏
nisamom_ Mzzz 2 gün kaldı geçmek bilmiyor sanki canım inşallah vardır 🥹🤧 walla bir umut bekliyorum yoksada biraz ara verip yeniden tedaviye başlayacağım🤲