elif475475 kadin dogum doktorum orda oldugu icin onun yonlendirmesiyle reyhan hanima gittim gayet alaninda iyi birisi ilk bas guler yuzle karsiladi hal hatir sordu sonra odaya aldi bebegimin pozisyonu uygundu diye 50 dk muayene oldum. Pozisyonu uygun olmayan yada kendini göstermiyen bebekler icin doktor tekrar gun veriyor ucret talep etmeden. Kisacasi memnun kaldım ben. Her organina ayri ayri detayli bir sekilde bakti