Limonlukekkk masist olmuştur. Duşa girin, sıcak suyla geçirdikten sonra sağın. Masaj için hareketler var onları yapın. Çocuğu emzirirken de o acıyan yerleri masaj yaparak açmaya çalışın. Benim de ağrım çoktu, emzirme eğitimi alırken hemşire hanım söylemişti. Zaten ağrı olduğu için de çocuk emmek istemiyormuş, eğer bu şekilde ağrın çoğalır tıkanırsa 10 gün hastane yatışı yaptırıyorlar, sezeryandan daha fazla ağrısı oluyor demişti. Ne olursa olsun göğsünüzü emzirirken yada sağma işlemi ile açmamız gerektiğini söyledi. Duştan sonra makineniz varsa özellikle sağın. Ben emzirirken masaj yaparak ve sağma işlemi ile açmıştım.