NecatiMerveCingz Merhaba arkadaşlar9+4 üm daha ar muayene ye bir kaç gündür kasık ağrılarım bitti hiç belirtim yok korkuyorum :/ olan kasık ağrısı 9. Haftada mı rahatlıyor acaba Yaşayan varmı
Alinmavi NecatiMerveCingz normali bu zaten kasik agrisi iyi bir sey degil ki. Benim ilk uc ay sonraki 21. Hafta itibariyle ve artik yalanci sancilarla bogusuyorum. Dusmesin diye fitiller ignelerle gecti. Az bir kisim hamile surekli agrili gecirir hamileligini. Hormonlardan sanirim neye endise edeceginizi sasirmissiniz. 😊