Kızlar 16+3 haftalık hamileyim doktor 15+6 haftalık hamileyken doktorum plesentasinin çok aşağıda olduğunu söyledi ve ben sürekli wcdeyim rahmime çok baskı oluyor bu ara bebek büyüyor artık yukarı çıkması gerekmiyor mu aşırı baskı var sanki her an gelecek gibi normal midir sizce ikinci gebeliğim çok evham yapıyorum