Düşük yada kürtajım yok çok şükür, ilk gebelıgımde 22 haftadan sonra bebeğe giden damarda iki taraflı centık var dıye aspırın kullandım. Erken doğum olunca aspırın içip doğuma gırmıstım epey korkutucu bir süreç oldu hem doktorlar ıcın hem benim için. Bu gebelıgımı öğrenme öğrenmez tekrar aspırıne başladık, şükürki detaylı ultrasonda bebeğe giden damarlarda sorun çıkmadı. Sımdı anlamadığım aspırın kullanmaya devam edeyim mı etmıyeyım mı kan pıhtılaşma sorunum olsaydı zaten 5. Aya kadar ılk bebegımde kullanmamıştım gebelıgın ılk haftası kötü sonuclanırdı kafam karıştı ya. serklajlıyım korkuyorum da aspırın kullanıp bır daha doğuma gırmekten 21 haftalığım suan