Merhaba kızlar. 14hafta+5 günlük hamileyim. 12haftalık falan olunca sanki haraketler hiss ediyodum. 13haftalık olunca usgde oldum haraketleri çok fazla görünüyodu sonra grip olunca bi daha usgde oldum haraketleri azalmış gibiydi şimdi hiç bi şey hiss etmiyorum sizce her şey normal mi?🥲