9 ay oldu doğum yapalı ama pozitif doğum hikayelerini okuyunca bende yazmak istedim 😍
Çoooook güzel geçen bir hamileliğin sonuda yine çok güzel oldu çok şükür 🙌
- Haftamda oğluşum bir geliyormuş gibi yaptı sancım düzensizdi açıklık yoktu ama sonra düzeldi. Daha sonra 39+4 te sabah yataktan kalktığım an bebişin aşağı düştüğünü hissettim muhtemelen kanala iyice kafasını yerleştirdi o hisle tuvalete gittim kanamam vardı. Anladım nişanım gelmişti ve bugün doğum olur dedim. Sancım hiç yoktu baya iyiydim. Doktorumu aradım , çağırdı beni. Muayene etti 1-2 cm açılman var dedi nst de sancımda vardı ama doğum için yeterli değil eve git öğleden sonra bir nst daha çekeriz dedi. Eve geçtik kahvaltı yaptım duş, dinlenme derken benim adet sancısına benzer ağrılarım başladı. Bende ayyy eğer sancı buysa ben zaten çekiyordum bu ağrıları rahat rahat doğar dedim 🤣 ama tabi daha yeni başlamıştı sancılar. Tekrar doktora gittik açıklığın aynı sancında düzensiz eve git dedi. Dönüş yolunda 10 dk da bir sancılarım geliyordu ve şiddetliydi ama dayanıyordum. Evde sırtıma sıcak havlu koyduk (sıcak havlu açıklığı artıyormuş ) hem rahatlattı hemde o sırada sancılarım sıklığı arttı artık 5 dkda birdi 🙈 doktoru aradım hemen hastaneye gidin, bende geliyorum dedi. Eşim dörtlüleri yaktı ambulans edasıyla hastaneye gittik sancılarım çok sıktı ve büyük bir baskı vardı karnımda. Doktor gelmemişti daha ebe açıklık muayenesi yaptı ve 6 cm dedi çok mutlu oldum. Ben bir ara bağırıyordum bana epiduraall takın serumm takın lütfen diye 😀 doktorum geldi 8 cm hadi doğumhaneye dedi 🥹 doktorum beni çok güzel yönetti. Nefes egzersizleri, squatlar, konuşmalar bana çok iyi geldi. Çatala uzandım ve saçları görünüyor dedi 🥲 3 kere ıkındım ve kollarımdaydı eşimde yanımdaydı tabi doktorum son anda içeri girmesine izin verdi kordonu geç kestirdi eşime. 4 dikişim vardı ama ne acı ne korku çünkü bitanem kollarımdaydı. Ah o kokusu hala aynı koku 🫶🏼
Epiduralsiz, suni sancısız bir doğum oldu.
Aşırı hassas biriyim kendimden hiç beklemezdim ama Rabbim ve doktorum sayesinde her şey mükemmel ilerledi 😍
Doğumum Memorial de oldu. Doğumdan sonra emzirme yönetimi bebek bakımı her şeyle çok iyi ilgilenen bir sağlık ekibi var 🫶🏼 1 gece yatışım oldu. Doktorum benim doğumdan sonraki gün kontrole geldi dikişlerin, rahmin iyi durumda taburcu olabilirsin dedi.
Kalbinizi ferah tutun, doğum şekliniz ne olursa olsun öyle bir şeye kavuşuyoruz kiiii her ana iyi ki diyorsunuz ❤️