Razismom ya açıkçası boyu özellikle çok doğru tahmin etmiyorlar bence 1-2 cm fazla ya da az olabilir o yüzden ben soruyorum genel de söylüyor 7 ile çarpıyor aynen yanlış söylemiş olabilir tabi bir sonraki sefere sorarsın yine cnm ben son gittiğimde boyu sormayı unutmuşum 😂😂😂 kiloyu daha çok merak ediyordum zaten boyu uzun bebeğimin