gocebeanne evet bizimki de 35e kadar gayet iyiydi hatta önde idi sonra kendi haftasında dedi ama bana az geldi kilo alımı sanırım bu doğumun yaklaştığının da habercisi imiş, affedersin bende sürekli ishal durumu var zaten 1-2 haftadır sanırım o da etkiliyor inşallah 3 kilonun üzerinde doğumlarımız gerçekleşir sağlıkla