Mrvemr3449 Kızlar gebeyim ve ara sıra kola içiyorum kolayı çok seven biriyim kendim almıyorum ama biri alınca misafirlikte falan bir bardakta olsa illaki içiyorum kendimi tutamıyorum. Napcam acaba
Rabia_36 Mrvemr3449 valla bende içiyorum denk geldikçe çok şükür bir sıkıntı olmadı hatta dün bayadir fanta icmiyordum canım istedi içtim 🤭
ASE6154 Mrvemr3449 tabiki içmemek daha iyi ama madem içiyorsunuz içtiğiniz su miktarını arttırın malum böbreklere zarar veriyor
Ebrulis Mrvemr3449 bende normalde içen biriydim kola. Gebelikte ekstra içesim geliyor. Doktoruma sormuştum 1 bardak içebilirsim demişti