Ozky Adet sancısı gibi ağrım var, kasıklarımda baskı var ama ne gelen var ne giden 😅 kız bebekler hani erken gelirdi
Mervesahinklc1 Ozky merimiri Bende 37+2 yim kasıklarımda damar çekiliyor gibi bi ağrı zor yürüyorum. İdrar yolumda yanma batma hissediyorum. Çok zor cidden 🥺
biryetmezikincisiolsuun Ozky 36+1 im bendede var bi kaç gündür refl ağrısı gibi ağrı. Ama dua ediyorum 38 i tamamlamadan gelmesin diye. 2. Sezaryenim olacak bu arada. Bence erken gelmesini hiç isteme canım
Ece5454 Ozky 37+3üm bende sizin gibiyim olsun bitsin istiyorum bir an önce birde 38i geçeyim istiyorum karışık duygulardayım 😂 ara ara alt bölgemde ağrı hariç hiçbir belirtim yok
Ozky merimiri ağrılar,ağırlık artık dayanılmaaz hâle geldi ve uyku diye bir aktivitem yok artık. İnsanın sabrı kalmıyor😢
Ozky Mervesahinklc1 idrar yolunda yanma enfeksşyon olmasın doğuma az kalan bu dönemde bi baktırın derim. Baskı hissi normalde yanma olunca genelde enfeksiyon oluyor 😢
Ozky biryetmezikincisiolsuun benim bebek pozisyon almış salı ilk çatı muaynem olcak bakalım merakla beklemedeyim ben de
Ozky Ece5454 vallahi ben de öyle her dakika tetikte kalmak her an evi hazır bırakma düşüncesi de ayrı bi zorluk
Mervesahinklc1 Ozky Yarın kontrole gideceğim canım. Stentim var böbreğimde ondan dolayı aylardır yanmam geçmiyor. enfeksiyon olmasa bile stent battıkça yanıyor. Stent çıksın diye dua ediyorummm🥺
Ozlem_Ada_08 Ozky Çok normal herşey yolunda ise 40 haftayı bekleyebilir Kızım 39+4 normal doğum olmuştu