Hamileliğim boyunca hiç doğum anını düşünmedim,bebek her türlü oradan çıkacak zaten dedim boşuna kendimi strese sokmak istemedim o yüzden ,neyse 40.haftaya girdik hiçbir belirti yok bu zamana kadar yalancı sancı bile çekmedim ,öğleden sonra randevum vardı nstye bağlandım hemşireye sordum sancı çıkıyor mu dedim yok herşey normal dedi ,doktora gösterdim sancı yok dedi alttan muayene edeyim uyarı vereyim dedi sancın başlar 2 3 güne dogurursun dedi bende tamam dedim ,benden önce başka birini alttan muayene etti kız hıçkıra hıçkıra ağladı bağırdı,ben dedim tamam ben vazgcetim normal doguramam nasıl alttan muayene olacam da alttan muayene bile olamam dedim , çatala çıktım kasmayacam kendimi dedim ilk başta acımadı en son hem kramp girdi bacağıma hem de elini mi ilerletti ne yaptı bilmiyorum orada bi acı hissettim ama çok az gerçekten korkulacak bir şey yokmuş kasmamak gerekiyormuş,eve varmadan yarım saat sonra sancılar başladı ben de alışveriş yaptım biraz sonra eve geçtim sancım her geldiğinde dizlerimin üzerine çöktüm derin derin nefes aldım akşam 8 de hafifletin diye banyoya girdim küvete su koydum dizlerimin üstünde oturdum yukarıdan da belime su açtım sıcak su tabi ,sancılar 3dk da bir geliyor adet sancısı gibi bu doğum sancısı değil diyorum ama dayanamıyorum acile gidelim serum baglasinlar sancılarım hafiflesin dedim ,hastaneye vardım saat 9 ,direk odaya çıkardılar nst muayene falan acilmam çok iyi, ıkınma dediler , nolur dayanamıyorum kesi atın da alın artık dedim ben biraz kendimi kasiyordum da ellerim ile yan korkulukları sıkıyordum popoyu kasıp kaldırıyordum istemsiz ,popoyu kaldirirsan yırtığın olur dediler neyse onu bi sekilde artık hallettim ellerimi sıkıyordum ama hiç ıkınma hissi gelmiyordu ebe sürekli alttan muayene ediyordu az kaldı az kaldı nolur artık çekin çıkarın dedim en son ıkınma hissi geldi büyük tuvalet hissim var dedim yap dedi bir kaç ıkınma sonrasında nasıl rahatlama geldi bebeğimi göğsüme koydular ,çektiğin tüm sancıları o an unutuluyormus gerçekten ,ilk doğumum olmasına rağmen çok çabuk hızlı gerçekleşti,rabbim tüm hamilelere su gibi bir avazda doğum nasip etsin ,bu arada dua etmeyi unutmayın,rabbi yessir duası var ben her sancida onu okudum doğum olmadan önce sürekli dua ederdim kolay bir doğumum oldu çok şükür ❤️